SON DAKİKA
Hava Durumu

Bursaspor sezonun ilk antrenmanını yaptı

Haber Giriş Tarihi: 28.06.2026 00:58
Haber Güncellenme Tarihi: 28.06.2026 00:58
Kaynak: İHA
Bursaspor sezonun ilk antrenmanını yaptı
Trendyol 1. Lig’in yeni ekibi Bursaspor, 2026-2027 sezonu hazırlıklarına başladı.
Yeşil-beyazlı ekip, Teknik Direktör Mustafa Er yönetiminde Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’nde gerçekleştirdiği antrenmanla 2026-2027 sezonunun ilk çalışmasını tamamladı. Geniş bir oyuncu grubuyla sahaya çıkan Timsah’ta ilk idman, teknik heyetin belirlediği program dahilinde gerçekleştirildi. Antrenmanın ilk bölümünde futbolcular, dinamik ısınmanın ardından koordinasyon, koşu ve pas çalışmaları üzerinde durdu. Temponun yavaş yavaş artırıldığı çalışmanın ana bölümünde ise geniş alanda taktik ağırlıklı çift kale oyun oynandı.

Hazırlıklar çift antrenmanla sürecek
Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’ndeki Mesut Şen Sahası’nın zemin bakımı ve yenileme çalışmalarının devam etmesi nedeniyle, ilk etap çalışmalarını tesislerdeki arka sahalarda sürdüren yeşil-beyazlı ekipte izin dönemi tamamen kapandı. İlk günü tek idmanla tamamlayan Bursaspor, yeni sezon hazırlıklarına yarın gerçekleştireceği çift antrenmanla devam edecek.

Kaynak: İHA

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.